Питання та відповіді

 

  1. Як оформити замовлення на сайті?
    Для оформлення замовлення вам потрібно авторизуватися, чи зареєструватися (якщо ви робите замовлення вперше). Вибрати товари у кошик. У кошику натиснути «дивитись кошик», відкорегувати кількість упаковок та натиснути «оформити».

  2. Яка мінімальна сума замовлення?
    Мінімальна сума замовлення з доставкою Укрпоштою складає 200 грн.
    Мінімальна сума замовлення з доставкою Новою Поштою складає 500 грн.

  3. Як оплатити замовлення?
    Оплата замовлення здійснюється тільки на поштовому відділенні при отриманні посилки.
    Ми не приймаємо попередньої оплати ні поштовим переказом, ні переказом на банківську картку.

  4. Спосіб доставки замовлення?
    Замовлення надсилаються через Укрпошту або Нову Пошту. Іншими перевізниками замовлення не надсилаються.

  5. Яка вартість доставки?
    Доставка посилок здійснюється безкоштовно за рахунок відправника.

  6. У які терміни здійснюється відправка замовлень?
    У кожному каталозі на передостанній сторінці, а також на сайті прописані терміни відправки продукції.

  7. Чи можлива доставка кур’єром?
    Ні, посилки доставляються тільки до відділень Укрпошти та Нової Пошти.
    У випадку доставки Новою Поштою після надходження посилки до відділення Нової пошти, ви можете самостійно замовити доставку кур’єром додому зателефоновувши до контакт-центру Нової Пошти
    098 450-06-09
    0-800 500-609
    дзвінки по всій території України безкоштовні

  8. Чи можливо забрати замовлення зі складу (самовивіз)?
    На жаль, ні.
    Всі посилки доставляються тільки до відділення Укпошти чи Нової Пошти.

  9. Чи можливо зробити передоплату?
    Передоплата замовлень не приймається.

  10. Чи можливо оплатити карткою?
    Передоплата, в тому числі переказом на банківську картку, не приймається.
    Оплата замовлення здійснюється тільки при отриманні посилки на відділенні Укрпошти, Нової Пошти.
    У більшості відділень Нової пошти до оплати приймаються банківські картки.
    На жаль, відділення Укрпошти приймають до оплати тільки готівку.

  11. Як дізнатися статус замовлення?
    Для перевірки статусу замовлення, скористайтеся формою зворотного зв\'язку на сторінці Контакти та укажіть номер вашого замовлення в інтернет-магазині або ваші контактні дані (код клієнта, номер мобільного телефону або електронну адресу). 

  12. Як відстежити посилку?
    Відстежити вже відправлену посилку ви можете за поштовим номером посилки Укрпошти чи номером накладної Нової Пошти, який ви отримаєте у повідомленні на вашу електронну адресу та/або у SMS-повідомленні на мобільний телефон відразу після відправлення вашої посилки.

  13. Чи можливо обрати день доставки?
    На жаль, ні.

  14. Вміст посилки?
    Коли ви отримали замовлення, відкрийте відразу посилку та перевірте її вміст згідно накладної, особливо перевірте стан рослин. Повідомте нас відразу, якщо чогось не вистачає, чи щось пошкоджене.

  15. Що робити, якщо отримали неякісну продукцію?
    Якщо ви отримали неякісну продукцію, будь ласка повідомте нас протягом 3 днів з моменту покупки товару (отримання посилки).

  16. Що робити, якщо рослина не відповідає сорту, заявленому в каталозі?
    Будь ласка, сфотографуйте дану рослину та надішліть фото на електронну адресу reclaim@interflora.com.ua

  17. Як отримати каталог?
    Замовити друкований каталог Ви можете на нашому сайті через вкладку «Замовити каталог», або ж зателефонувавши в наш колл-центр.

  18. Чи надсилаються замовлення в Крим, Росію, Білорусь, Молдову та інші країни?
    На жаль, ми не маємо можливості надсилати замовлення за межі України та до Криму.

  19. Як я можу скасувати замовлення?
    Ви можете скасувати замовлення, окрім випадку, коли посилка вже відправлена. Для цього вам необхідно зателефонувати на наші телефонні лінії, або ж надіслати лист на електронну адресу order@interflora.com.ua  
    Якщо Ви захочете поновити дане замовлення, надайте інформацію за цими ж контактами.
    (044) 363-03-00
    (050) 363-03-00
    (098) 363-03-03

  20. Що робити, якщо не отримали каталог?
    ТОВ «Інтерфлора Україна» розсилає каталоги простим листом з доставкою в поштову скриньку.

    Графік розсилання каталогів:

    Насіння квітів і овочів
    листопад-січень
    Весна - цибулини і саджанці
    грудень-лютий
    Осінь - цибулини і саджанці
    липень-вересень

    Якщо ви не отримали каталог в зазначений термін, то завжди можете погортати його електронну версію на нашому сайті interflora.com.ua  або ж зателефонувати на наші телефонні лінії та попросити повторну відправку каталогу.

  21. Як змінити особисті дані?
    Про зміну ваших персональних даних (ПІБ, поштова або електронна (email) адреса, номери телефонів), будь ласка, своєчасно інформуйте ТОВ «Інтерфлора Україна». Це дозволить вам своєчасно отримати новий каталог, а також попередить втрату замовлених вами товарів.

    Щоб відновити особисті дані, вам необхідно авторизуватися і натиснути на посилання «Особистий кабінет». Потім натиснути на «Оновити особисті дані». У формі, що відкриється, вже частково вписані ті особисті дані (прізвище, ім`я, по батькові, дата народження, e–mail), що ви повідомили під час реєстрації або їх останніх змін. Вам необхідно змінити і/або заповнити лише ті параметри, в яких відбулися зміни.

    Увага! Ваші нові дані будуть відображені на інтернет–сайті лише після їх реєстрації в ТОВ «Інтерфлора Україна». Після заповнення форми, будь ласка, перевірте інформацію, що ви ввели, і натисніть на кнопку «Відправити»

  22. Чому я отримав (ла) товар, який був замовлений?
    Деякі товари ми не можемо надіслати, у зв\'язку з неврожаєм або незадовільною його якістю (наприклад, схожість нища мінімальної, враження шкідниками чи ін.). У разі відсутності замовлених товарів на складі, продавець вправі вилучити певний товар із замовлення покупця без додаткового повідомлення.

 

Доброго дня! Маємо попередити Вас, що наш сайт використовує файли cookie для підвищення зручності під час користування нашого магазину. Продовжуючи користуватись цим сайтом, Ви даєте згоду на використання файлів cookie. Більше про файли cookie Ви можете дізнатись тут.