Питання та відповіді
- Як оформити замовлення на сайті?
Для оформлення замовлення вам потрібно авторизуватися, чи зареєструватися (якщо ви робите замовлення вперше). Вибрати товари у кошик. У кошику натиснути «дивитись кошик», відкорегувати кількість упаковок та натиснути «оформити». - Яка мінімальна сума замовлення?
Мінімальна сума замовлення з доставкою Укрпоштою складає 200 грн.
Мінімальна сума замовлення з доставкою Новою Поштою складає 500 грн. - Як оплатити замовлення?
Оплата замовлення здійснюється тільки на поштовому відділенні при отриманні посилки.
Ми не приймаємо попередньої оплати ні поштовим переказом, ні переказом на банківську картку. - Спосіб доставки замовлення?
Замовлення надсилаються через Укрпошту або Нову Пошту. Іншими перевізниками замовлення не надсилаються. - Яка вартість доставки?
Доставка посилок здійснюється безкоштовно за рахунок відправника. - У які терміни здійснюється відправка замовлень?
У кожному каталозі на передостанній сторінці, а також на сайті прописані терміни відправки продукції. - Чи можлива доставка кур’єром?
Ні, посилки доставляються тільки до відділень Укрпошти та Нової Пошти.
У випадку доставки Новою Поштою після надходження посилки до відділення Нової пошти, ви можете самостійно замовити доставку кур’єром додому зателефоновувши до контакт-центру Нової Пошти
098 450-06-09
0-800 500-609
дзвінки по всій території України безкоштовні - Чи можливо забрати замовлення зі складу (самовивіз)?
На жаль, ні.
Всі посилки доставляються тільки до відділення Укпошти чи Нової Пошти. - Чи можливо зробити передоплату?
Передоплата замовлень не приймається. - Чи можливо оплатити карткою?
Передоплата, в тому числі переказом на банківську картку, не приймається.
Оплата замовлення здійснюється тільки при отриманні посилки на відділенні Укрпошти, Нової Пошти.
У більшості відділень Нової пошти до оплати приймаються банківські картки.
На жаль, відділення Укрпошти приймають до оплати тільки готівку. - Як дізнатися статус замовлення?
Для перевірки статусу замовлення, скористайтеся формою зворотного зв\'язку на сторінці Контакти та укажіть номер вашого замовлення в інтернет-магазині або ваші контактні дані (код клієнта, номер мобільного телефону або електронну адресу). - Як відстежити посилку?
Відстежити вже відправлену посилку ви можете за поштовим номером посилки Укрпошти чи номером накладної Нової Пошти, який ви отримаєте у повідомленні на вашу електронну адресу та/або у SMS-повідомленні на мобільний телефон відразу після відправлення вашої посилки. - Чи можливо обрати день доставки?
На жаль, ні. - Вміст посилки?
Коли ви отримали замовлення, відкрийте відразу посилку та перевірте її вміст згідно накладної, особливо перевірте стан рослин. Повідомте нас відразу, якщо чогось не вистачає, чи щось пошкоджене. - Що робити, якщо отримали неякісну продукцію?
Якщо ви отримали неякісну продукцію, будь ласка повідомте нас протягом 3 днів з моменту покупки товару (отримання посилки). - Що робити, якщо рослина не відповідає сорту, заявленому в каталозі?
Будь ласка, сфотографуйте дану рослину та надішліть фото на електронну адресу reclaim@interflora.com.ua - Як отримати каталог?
Замовити друкований каталог Ви можете на нашому сайті через вкладку «Замовити каталог», або ж зателефонувавши в наш колл-центр. - Чи надсилаються замовлення в Крим, Росію, Білорусь, Молдову та інші країни?
На жаль, ми не маємо можливості надсилати замовлення за межі України та до Криму. - Як я можу скасувати замовлення?
Ви можете скасувати замовлення, окрім випадку, коли посилка вже відправлена. Для цього вам необхідно зателефонувати на наші телефонні лінії, або ж надіслати лист на електронну адресу order@interflora.com.ua
Якщо Ви захочете поновити дане замовлення, надайте інформацію за цими ж контактами.
(044) 363-03-00
(050) 363-03-00
(098) 363-03-03 - Що робити, якщо не отримали каталог?
ТОВ «Інтерфлора Україна» розсилає каталоги простим листом з доставкою в поштову скриньку.
Графік розсилання каталогів:
Насіння квітів і овочів
листопад-січень
Весна - цибулини і саджанці
грудень-лютий
Осінь - цибулини і саджанці
липень-вересень
Якщо ви не отримали каталог в зазначений термін, то завжди можете погортати його електронну версію на нашому сайті interflora.com.ua або ж зателефонувати на наші телефонні лінії та попросити повторну відправку каталогу. - Як змінити особисті дані?
Про зміну ваших персональних даних (ПІБ, поштова або електронна (email) адреса, номери телефонів), будь ласка, своєчасно інформуйте ТОВ «Інтерфлора Україна». Це дозволить вам своєчасно отримати новий каталог, а також попередить втрату замовлених вами товарів.
Щоб відновити особисті дані, вам необхідно авторизуватися і натиснути на посилання «Особистий кабінет». Потім натиснути на «Оновити особисті дані». У формі, що відкриється, вже частково вписані ті особисті дані (прізвище, ім`я, по батькові, дата народження, e–mail), що ви повідомили під час реєстрації або їх останніх змін. Вам необхідно змінити і/або заповнити лише ті параметри, в яких відбулися зміни.
Увага! Ваші нові дані будуть відображені на інтернет–сайті лише після їх реєстрації в ТОВ «Інтерфлора Україна». Після заповнення форми, будь ласка, перевірте інформацію, що ви ввели, і натисніть на кнопку «Відправити» - Чому я отримав (ла) товар, який був замовлений?
Деякі товари ми не можемо надіслати, у зв\'язку з неврожаєм або незадовільною його якістю (наприклад, схожість нища мінімальної, враження шкідниками чи ін.). У разі відсутності замовлених товарів на складі, продавець вправі вилучити певний товар із замовлення покупця без додаткового повідомлення.