Питання та відповіді
 
- Як оформити замовлення на сайті?
 Для оформлення замовлення вам потрібно авторизуватися, чи зареєструватися (якщо ви робите замовлення вперше). Вибрати товари у кошик. У кошику натиснути «дивитись кошик», відкорегувати кількість упаковок та натиснути «оформити».
- Яка мінімальна сума замовлення?
 Мінімальна сума замовлення з доставкою Укрпоштою складає 200 грн.
 Мінімальна сума замовлення з доставкою Новою Поштою складає 500 грн.
- Як оплатити замовлення?
 Оплата замовлення здійснюється тільки на поштовому відділенні при отриманні посилки.
 Ми не приймаємо попередньої оплати ні поштовим переказом, ні переказом на банківську картку.
- Спосіб доставки замовлення?
 Замовлення надсилаються через Укрпошту або Нову Пошту. Іншими перевізниками замовлення не надсилаються.
- Яка вартість доставки?
 Доставка посилок здійснюється безкоштовно за рахунок відправника.
- У які терміни здійснюється відправка замовлень?
 У кожному каталозі на передостанній сторінці, а також на сайті прописані терміни відправки продукції.
- Чи можлива доставка кур’єром?
 Ні, посилки доставляються тільки до відділень Укрпошти та Нової Пошти.
 У випадку доставки Новою Поштою після надходження посилки до відділення Нової пошти, ви можете самостійно замовити доставку кур’єром додому зателефоновувши до контакт-центру Нової Пошти
 098 450-06-09
 0-800 500-609
 дзвінки по всій території України безкоштовні
- Чи можливо забрати замовлення зі складу (самовивіз)?
 На жаль, ні.
 Всі посилки доставляються тільки до відділення Укпошти чи Нової Пошти.
- Чи можливо зробити передоплату?
 Передоплата замовлень не приймається.
- Чи можливо оплатити карткою?
 Передоплата, в тому числі переказом на банківську картку, не приймається.
 Оплата замовлення здійснюється тільки при отриманні посилки на відділенні Укрпошти, Нової Пошти.
 У більшості відділень Нової пошти до оплати приймаються банківські картки.
 На жаль, відділення Укрпошти приймають до оплати тільки готівку.
- Як дізнатися статус замовлення?
 Для перевірки статусу замовлення, скористайтеся формою зворотного зв\'язку на сторінці Контакти та укажіть номер вашого замовлення в інтернет-магазині або ваші контактні дані (код клієнта, номер мобільного телефону або електронну адресу).
- Як відстежити посилку?
 Відстежити вже відправлену посилку ви можете за поштовим номером посилки Укрпошти чи номером накладної Нової Пошти, який ви отримаєте у повідомленні на вашу електронну адресу та/або у SMS-повідомленні на мобільний телефон відразу після відправлення вашої посилки.
- Чи можливо обрати день доставки?
 На жаль, ні.
- Вміст посилки?
 Коли ви отримали замовлення, відкрийте відразу посилку та перевірте її вміст згідно накладної, особливо перевірте стан рослин. Повідомте нас відразу, якщо чогось не вистачає, чи щось пошкоджене.
- Що робити, якщо отримали неякісну продукцію?
 Якщо ви отримали неякісну продукцію, будь ласка повідомте нас протягом 3 днів з моменту покупки товару (отримання посилки).
- Що робити, якщо рослина не відповідає сорту, заявленому в каталозі?
 Будь ласка, сфотографуйте дану рослину та надішліть фото на електронну адресу reclaim@interflora.com.ua
- Як отримати каталог?
 Замовити друкований каталог Ви можете на нашому сайті через вкладку «Замовити каталог», або ж зателефонувавши в наш колл-центр.
- Чи надсилаються замовлення в Крим, Росію, Білорусь, Молдову та інші країни?
 На жаль, ми не маємо можливості надсилати замовлення за межі України та до Криму.
- Як я можу скасувати замовлення?
 Ви можете скасувати замовлення, окрім випадку, коли посилка вже відправлена. Для цього вам необхідно зателефонувати на наші телефонні лінії, або ж надіслати лист на електронну адресу order@interflora.com.ua
 Якщо Ви захочете поновити дане замовлення, надайте інформацію за цими ж контактами.
 (044) 363-03-00
 (050) 363-03-00
 (098) 363-03-03
- Що робити, якщо не отримали каталог?
 ТОВ «Інтерфлора Україна» розсилає каталоги простим листом з доставкою в поштову скриньку.
 Графік розсилання каталогів:
 Насіння квітів і овочів
 листопад-січень
 Весна - цибулини і саджанці
 грудень-лютий
 Осінь - цибулини і саджанці
 липень-вересень
 Якщо ви не отримали каталог в зазначений термін, то завжди можете погортати його електронну версію на нашому сайті interflora.com.ua або ж зателефонувати на наші телефонні лінії та попросити повторну відправку каталогу.
- Як змінити особисті дані?
 Про зміну ваших персональних даних (ПІБ, поштова або електронна (email) адреса, номери телефонів), будь ласка, своєчасно інформуйте ТОВ «Інтерфлора Україна». Це дозволить вам своєчасно отримати новий каталог, а також попередить втрату замовлених вами товарів.
 Щоб відновити особисті дані, вам необхідно авторизуватися і натиснути на посилання «Особистий кабінет». Потім натиснути на «Оновити особисті дані». У формі, що відкриється, вже частково вписані ті особисті дані (прізвище, ім`я, по батькові, дата народження, e–mail), що ви повідомили під час реєстрації або їх останніх змін. Вам необхідно змінити і/або заповнити лише ті параметри, в яких відбулися зміни.
 Увага! Ваші нові дані будуть відображені на інтернет–сайті лише після їх реєстрації в ТОВ «Інтерфлора Україна». Після заповнення форми, будь ласка, перевірте інформацію, що ви ввели, і натисніть на кнопку «Відправити»
- Чому я отримав (ла) товар, який був замовлений?
 Деякі товари ми не можемо надіслати, у зв\'язку з неврожаєм або незадовільною його якістю (наприклад, схожість нища мінімальної, враження шкідниками чи ін.). У разі відсутності замовлених товарів на складі, продавець вправі вилучити певний товар із замовлення покупця без додаткового повідомлення.

 
                        